Pages

Monday, July 18, 2011

pulang ke gagang...

salam...

tanggal 16/7 aku balik kmk... utk apa..? well, im a famous person okye... haha, tak la... aku balik ke sana sbb nak jmpak geng media terbaru, aku balik kmk ngan mono... aku smpai kmk dlam pkul 5++ pastu duk skjap kat padang ngan faqrul n anip n kawan depa sorang mono smpai... pastu kami trus ke rumah yg miss aza tempah... dan apa yg terbaek adalah rumah aku n mono duk adalah kat BLOK C... bhaha... mmg menarik abes la, cuci mata ngan sabun... haha..

pastu malam tu aku pi la jalan2 kmk ngan mono, naek blok a antaq bekal mak cik shila yg ditujukan kat firdaus... pastu aku terjumpak lak kawan2 aku dr geng xpdt n repeaters... miss that moments damn much..! pastu aku trus jumpak faqrul utk bawak aku jmpak sorang budak nih kat bbc... nama dya kat fb Ilia Etiqaz... hehe sori la nama pnuh aku tatau...

erm, mula2 mmg semangat la nak jumpak... pastu bila da smpai sana aku jadi cuak... haha... n FYI ilia, bukan ang ja yg cuak... aku pun cuak, tp tak tnjuk... hahaha... tp dak nih buat malu2 plak, yg menambah2 lg perasaan malu aku... huhu... tp aku maintain... haha, besa la laki... last2 tak jgak sembang ngan dya... mayb next time la kot ilia ek... lpas jmpak dak2 tuh, ada sorang mamat nih nama dya Husni Ideris fb name la... dya dak baru media... jadi smpat la sembang2 ngan dya... n prangai dya sbijik mcm mono... haha, prangai gila2...

(...to be continued...)

2 comments: