Pages

Sunday, May 8, 2011

yppah yad s'rehtom...

salam...

haha, bnda apa tjuk aku tuh..? pliz be creative la... jgn asyik dok stuck kat tmpat lama ja... oke3... aku tamau membebel pnjang... cuma nak cakap bnda yg slalu kita dgr... ucap... katakan... n mcm2 lg kata kerja yg sama dengan...

...SELAMAT HARI IBU...

aku tau, mayb ada yg akan kata "tiap2 hari bg aku hari ibu"... "hari ni la hari yg akan aku berjasa kpd ibu aku"... n mcm2 lagi... tapi bg aku, hari ibu ttap hari ibu yg mmpunyai pelbagai makna yg tersendiri... 

 aku tau, masa kita idop nih kalo kita tak berselisih faham amatlah jarang... bgitu jugak aku n mama aku... byk yg aku tlah aku bwat salah ngan mama aku... tp tak la smpai menengking2... cuma slah yg kcik2 ja... tak bwat keja umah, mintak dwit lbih2, bwat mama patah blik sbb aku tiggal barang kat umah masa nak kuaq pi jalan2, tidoq lbih2... byk la salah aku ngan mama aku... tp mama aku ttap sgup membesarka aku smpai skrang, tak penah dya nak ltak aku kat dlam longkang mcm yg slalu kita dgr skg... ksian kot kat anak tuh, kalo tamau pun, bg la kat mana2 bdan kebajikan... 

walaupun byk aku bwat salah ngan mama aku, mama aku ttap bg aku dwit blanja walaupun terpaksa menanggung 4 orang anak... mama aku sgup membela kami adik bradik dlam pelbagai jenis cabaran... aku mmg kagum ngan mama aku...

mama, maafkan along kalo along bwat apa2 salah ngan mama... terima kasih sbb sudi lahirkan, besarkan, didikkan n mcm2 lg yg mama tlah berkorban utk along... smmgnya along tak mmpu nak blas walaupun nto along da bekerja n ada dwit berjuta2... allong tamau ucap selamat hari ibu kat mama... along hanya nak ucap...

...TERIMA KASIH MAMA...

p/s : disii aku nak kata ssuatu, bkan abah aku da takda ok... cma smpena utk hari ibu, khaskan la post ni utk mama aku... 

5 comments:

  1. moga dpt mnjadi permata ayah bonda...

    ReplyDelete
  2. yeah, u're really great son and keep it up (;. Even though, ko boy tapi ko xsegan tulis cmni. your mom must be proud of u .

    ReplyDelete
  3. tu pun kalo mama aku bc la... haha
    -_-'

    ReplyDelete
  4. sobsob . sedihnyaaa kenet oiii

    ReplyDelete